بهونه ای برای باهم بودن

حضرت على(علیه السلام )روزى رو به سوى مردم کرد و فرمود: به نظر شما امید بخش ترین آیه قرآن کدام آیه است ؟ بعضى گفتند آیه :"ان الله لا یغفر ان یشرک به و یغفر ما دون ذلک لمن یشاء"(خداوند هرگز شرک را نمى بخشد و پائین تر از آن را براى هر کس که بخواهد مى بخشد)سوره نساء آیه 48


 

امام فرمود: خوب است ، ولى آنچه من میخواهم نیست ، بعضى گفتند آیه"و من یعمل سوء او یظلم نفسه ثم یستغفرالله یجد الله غفورا رحیما" (هر کس عمل زشتى انجام دهد یا بر خویشتن ستم کند و سپس از خدا آمرزش بخواهد خدا را غفور و رحیم خواهد یافت) سوره نساء آیه 110

 


امام فرمود خوبست ولى آنچه را مى خواهم نیست . بعضى دیگر گفتند آیه "قل یا عبادى الذین اسرفوا على انفسهم لا تقنطوا من رحمة الله ان الله یغفر الذنوب جمیعا انه هو الغفورالرحیم"(اى بندگان من که دراثر گناه،بر خویشتن زیاده روی کرده اید،ازرحمت خدا مایوس نشوید در حقیقت‏خدا همه گناهان را مى‏آمرزد که او خود آمرزنده مهربان است)سوره زمرآیه53

امام فرمود خوبست اما آنچه مى خواهم نیست ! بعضى دیگر گفتند آیه "و الذین اذا فعلوا فاحشة او ظلموا نفسهم ذکروا الله فاستغفروا لذنوبهم و من یغفر الذنوب الا الله"(پرهیزکاران کسانى هستند که هنگامى که کار زشتى انجام مى دهند یا به خود ستم مى کنند به یاد خدا مى افتند، از گناهان خویش آمرزش مى طلبند و چه کسى است جز خدا که گناهان را بیامرزد) سوره آل عمران آیه135
باز امام فرمود خوبست ولى آنچه مى خواهم نیست . در این هنگام مردم از هر طرف به سوى امام متوجه شدند و همهمه کردند فرمود: چه خبر است اى مسلمانان ؟ عرض کردند: به خدا سوگند ما آیه دیگرى در این زمینه سراغ نداریم . امام فرمود: از حبیب خودم رسول خدا شنیدم که فرمود:
امید بخش ترین آیه قرآن این آیه است: "واقم الصلوة طرفى النهار و زلفا من اللیل ان الحسنات یذهبن السیئات ذلک ذکرى للذاکرین (نماز را در قبل و بعد از ظهر و بخشی از شب به پادار که خوبی ها بدی ها را نابود میکند . این تذکری است برای آنان که اهل تذکرند) سوره هود آیه 118

و فرمود: اى على! آن خدایى که مرا به حق مبعوث کرده و بشیر و نذیرم قرار داده یکى از شما که برمى‏خیزد براى وضو گرفتن، گناهانش از جوارحش مى‏ریزد، و وقتى به روى خود و به قلب خود متوجه خدا مى‏شود از نمازش کنار نمى‏رود مگر آنکه از گناهانش چیزى نمى‏ماند، و مانند روزى که متولد شده پاک مى‏شود، و اگر بین هر دو نماز گناهى بکند نماز بعدى پاکش می‏کند، آن گاه نمازهاى پنجگانه را شمرد

بعد فرمود: یا على جز این نیست که نمازهاى پنجگانه براى امت من حکم نهر جارى را دارد که در خانه آنها واقع باشد، حال چگونه است وضع کسى که بدنش آلودگى داشته باشد، و خود را روزى پنج نوبت در آن آب بشوید؟ نمازهاى پنجگانه هم به خدا سوگند براى امت من همین حکم را دارد.

برگرفته شده از:www.webgardi2030.ir




تاریخ: یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mohammad

حوادث - بوئینگ متعلق به نیپون ایرویز در فرودگاه بین المللی ناریتا هنگام فرود از کنترل خارج شده و چندین بار به زمین خورده و قسمتی از هواپیما شکاف برداشت.

حادثه چهارشنبه گذشته ساعت 13:28 به وقت محلی رخ داد و بدون اینکه آسیبی به 183 مسافر و 10 خدمه آن وارد آید به زمین نشست. مدارک موجود نشان از ساخته شدن هواپیما در سال 2002 دارد.
دلیل از کنترل خارج شدن هواپیما هنوز معلوم نیست و مسوولان تا روشن شدن این موضوع جلوی پرواز هواپیما را گرفته اند.
 
لینک دانلود فیلم:

برگرفته شده از:www.khabaronline.ir




تاریخ: یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mohammad

حوادث - طوفان های موسمی در جنوب و شرق چین سبب رانش زمین و جاری شدن سیل شده است .

به گزارش خبر آنلاین بزرگراه ملی در شهر فیویانگ دراستان ژن یانگ بر اثر رانش زمین مسدود شده است و کلاسهای درس دراین منطقه بخاطر سیل تعطیل شده است . سیل در شهرهای دیگری از جمله ژیاژینگ ، تیاژو و لانکسی هم خسارات زیادی وارد کرده است.
 
لینک دانلود فیلم:

http://www.khabaronline.ir/Images/News/AtachFile/30-3-1391/FILE634757950152711332.flv

برگرفته شده از:www.khabaronline.ir  




تاریخ: یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mohammad

فناوری - در نگاه اول این کلاه خلبانی با کلاه‌های دیگر هیچ تفاوتی ندارد، اما این مجموعه 390هزار دلاری به خلبانان نیروی هوایی سلطنتی انگلیس اجازه می‌دهد که تنها با نگاه کردن، هواپیماهای دشمن را منهدم کنند.

به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، کلاه نمایشگر یکپارچه استرایکر به عنوان بزرگ‌ترین پیشرفت تاریخ ارتش در قابلیت‌های حمله شناخته شده ‌است. تمام کاری که خلبان باید انجام دهد، این است که به هواپیمای دشمن نگاه کند و بگوید کدام موشک به‌سوی کدام هواپیما شلیک شود. اهداف در دید خلبان با فرمان صوتی یا فشار دادن دکمه منفجر می‌شوند و تا زمانی‌که هواپیمای دشمن در دیدرس باشد، موشک می‌تواند به سمت آن در هرجهتی هدایت شود.

این کلاه نوآورانه از دو قسمت ساخته شده و با استفاده از حسگرهای نوری ویژه‌ای کار می‌کند که داده‌های میدان نبرد هوایی را جمع‌آوری می‌کند و پس از ترکیب آن‌ها با داده‌های بدست‌آمده از دیگر حسگرهای پراکنده در هواپیما، اطلاعات کامل را در اختیار خلبان قرار می‌دهد. به این ترتیب خلبان می‌تواند به هر جهتی نگاه کند و با دقت 1 درجه هدف‌گیری و شلیک کند.

این دستاورد، شیوه قدیمی عملیات جنگنده‌ها را که در آن، هواپیمای شکاری می‌بایست به طور مستقیم در پشت هدف پرواز می‌کرد تا بتواند موشک‌هایش را شلیک کند، به پایان رسانده است. در شیوه جدید، خلبان به راحتی می‌تواند حتی سرش را بچرخاند و موشک‌هایش را به سوی هدفی که پشت‌سرش قرار دارد، شلیک کند. 

این فناوری توسط شرکت بی.ای.ئی سیستمز ساخته شده و قرار است در آزمایش‌های گسترده پرواز جنگنده‌های یوروفایتر تایفون مورد استفاده قرار گیرد.

برگرفته شده از:www.khabaronline.ir




تاریخ: یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mohammad

فناوری - یوروفایتر تایفون که ستون فقرات نیروی هوایی اغلب کشورهای اروپایی را تشکیل می‌دهد، هواپیمایی است جنگنده و بمب‌افکن که برای نبردهای قرن 21 کاملا تجهیز شده و در سرعت‌های بالا خوب عمل می‌کند.

فیلمی که در زیر مشاهده می‌کنید، توسط شرکت BAE، سازنده جنگنده‌های یوروفایتر تایفون ساخته شده و در آن، انواع تجهیزات این جنگنده و چگونگی مقابله با خطرهای مختلف به نمایش درآمده است. البته این فیلم لزوما بدان معنی نیست که این جنگنده به تمام این روش‌های تهاجمی و تدافعی مجهز باشد. 

عکس زیر، یوروفایتر تایفون و تسلیحات قابل نصب روی آن را نشان می‌دهد. برای مشاهده عکس در ابعاد بسیار بزرگ (و حجم 1.5 مگابایت) اینجا را کلیک کنید.

یوروفایتر تایفون در دو انتهای بال خود به دو مخزن کوچک مجهز است که در آنها دو هواپیمای مدل فلزی به شکل جمع‌شده قرار دارد. وقتی ابزارهای هواپیما با تشخیص امواج رادارهای موشک زمین به هوا خطر جدی را به خلبان هشدار دهد، یکی از روش‌های فرار استفاده از این مدل‌های گمراه‌کننده است. هواپیما ارتفاع خود را کاهش می‌دهد و یکی از این مدل‌های کوچک را آزاد می‌کند؛ مدل فلزی در حالی‌که با کابل به یوروفایتر متصل است و در ارتفاع بالاتر کشیده می‌شود، خود را در معرض برخورد با موشک‌های پدافند قرار می‌دهد و بدین ترتیب، یوروفایتر نجات پیدا می‌کند.

روش دیگر، استفاده از فلر (Flare) است. برخی از موشک‌های کوتاه‌برد پدافند هوایی و اغلب موشک‌های ضدهوایی که از سلاح‌های قابل حمل شلیک می‌شوند، به حسگرهای حرارتی مجهزند که موتور داغ هواپیما را تعقیب می‌کنند. یوروفایتر برای گمراه کردن حسگرهای حرارتی، چندین بمب مشعلی کوچک را در دنباله مسیر خود آزاد می‌کند که حرارت نسبتا زیادی تولید می‌کنند. موشک‌های پدافند معمولا در تشخیص موتور هواپیما از فلرها دچار اشتباه می‌شوند و در برخورد با آنها منهدم می‌شوند. البته شایان ذکر است که موشک‌های نسل جدید پدافند هوایی از مدارهای پیشرفته‌تر و نرم‌افزارهای دقیق‌تری بهره می‌برند و با شناسایی فلرها، راه خود را به سوی هواپیما پیدا کرده و آن را منهدم می‌کنند.

روش دیگر، تکیه بر سرعت بسیار زیاد هواپیماست که به نظر می‌رسد در آن کمی اغراق شده است، چراکه بعید به نظر می‌رسد هواپیمایی بتواند سریع‌تر از موشک حرکت کند. با این حال، سازندگان یوروفایتر تایفون چنین ادعا می‌کنند.

اما شاهکار تسلیحاتی این هواپیما کلاه خلبان است. برای مقابله با هواپیماهای دشمن، خلبان تایفون کافی است هدف را روی کلاه خود نشانه‌گذاری کند تا هواپیما به طور خودکار، موشک را شلیک کرده و به هدف هدایت کند. با استفاده از این روش، دیگر نیازی نیست تا پشت هواپیمای هدف پرواز کنید و به آن شلیک کنید، حتی می‌توانید به راحتی به پشت سر نگاه کرده، هدف را نشانه‌گذاری کرده و موشک را شلیک کنید! کامپیوتر هواپیما با ترکیب اطلاعات رادار و حسگرهای هواپیما، موشک را به سوی هدف نشانه‌گذاری‌شده هدایت می‌کند.

لینک دانلود فیلم:

http://www.khabaronline.ir/Images/News/AtachFile/3-4-1391/FILE634760971752594491.flv

برگرفته شده از:www.khabaronline.ir

 




تاریخ: یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mohammad

جهان - در تحقیق صورت گرفته از سوی سازمان توسعه و همکاریهای اقتصادی اروپا در سطح جهانی استرالیا در همۀ شاخص ذکر شده در رتبۀ اول قرار دارد.

از سال 1961 سازمان توسعه و همکاریهای اقتصادی اروپا، با ارائۀ آمارهایی، وضعیت اقتصادی و روند پیشرفت و توسعه در کشورهای واقع در این حوزه را تشریح می کند. اما سوال اینجاست که آیا تولید ناخالص داخلی می تواند تنها شاخص ارزیابی سلامت و توسعه در یک کشور باشد؟ سازمان همکاری و توسعۀ اقتصادی اروپا در حدود 10 سال است که با بررسی و ارزیابی سایر شاخص های از جمله مسکن، امنیت و حتی محیط زیست وضعیت هریک از این کشورها را مورد بررسی قرار می دهد. اولین تحقیقات صورت گرفته در اکتبر 2011 با در نظرگرفتن 11 شاخص در 34 کشور مورد بررسی قرار گرفت.

 
ردیف
شاخص
کشورها(در سطح اروپا و جهان)
کدام کشورها در رتبۀ بعدی(در سطح اروپا و جهان) قرار دارند؟
کدام کشورها در وضعیت بدی در این شاخص قرار دارند؟
1
کشورهایی که وضعیت مسکن خوبی دارند
ایالات متحدۀ آمریکا در شاخص مربوط به مسکن در رتبۀ نخست قرار دارد. طبق تحقیق صورت گرفته از سوی موسسۀ "زندگی بهتر" آمریکایی ها برای هر نفر به طور متوسط 2 تا 3 اتاق دارند. در حالیکه این تعداد برای کانادایی ها کمتر است. سازمان توسعه و همکاری اقتصادی اروپا اعلام کرده است که مسکن در ایالات متحدۀ آمریکا در وضعیت مساعد و بهداشتی قرار دارد و 86% از آمریکایی ها از مسکن خود راضی هستند و خانوارها تنها 20% از درآمد خود را صرف آن می کنند.
فرانسه از نظر وضعیت مسکن در رتبۀ 11 در اروپا قرار دارد و 91 درصد از جمعیت این کشور از وضعیت مسکن خود راضی هستند و شهروندان نیز 21% حقوق خود را صرف مسکن می کنند.
ایالات متحدۀ آمریکا، کانادا، ایرلند، نروژ و بلژیک در رتبه های نخست تا پنجم شاخص برتر مسکن قرار دارند.
ترکیه، استونی، مجارستان، شیلی و لهستان
2
کشورهایی که مردم در آنها حقوق خوبی دارند
با حقوق 37708 دلار(29828 یورو) درآمد خالص سالانه برای خانوارها، ایالات متحدۀ آمریکا در رتبۀ اول بهترین درآمدها قرار دارد.
فرانسه به لحاظ سطح درآمد در رتبۀ دهم در اروپا قرار دارد. درآمد سالانه خانوارها به طور متوسط رقم 21990 یورو را نشان می دهد.
ایالات متحدۀ آمریکا، لوکوزامبورگ، سوئیس، بلژیک و کانادا رتبه های اول تا پنجم بالاترین درآمدها را دارند.
برزیل، شیلی، ترکیه، مکزیک، استونی
3
بهترین کشورها برای کارکردن
سوئیس در رتبۀ نخست کشورهایی قرار دارد که به راحتی می توان در آن کار یافت. نرخ اشتغال به میزان جمعیت رقم 79% را در این کشور نشان می دهد و نرخ بیکاری سالیان متمادی است که از 1،46% تجاوز نکرده است. سوئیس در این دو شاخص از برخی کشورها همچون ایسلند جلو زده است. سوئیس مشخصه های مهم دیگری نیز دارد و آن سهولت یافتن شغل برای جوانان است. از سویی ثبات کار در این کشور در بهترین وضعیت ممکن قرار دارد و حتی از استانداردهای سازمان توسعه و همکاری اروپا نیز جلوتر است.
فرانسه در شاخص کار در میان 36 کشور در رتبۀ 19 قرار دارد. نرخ اشتغال در فرانسه رقم 64% را نشان می دهد و میزان بیکاران بیش از یکسال با رقم 3،74% این کشور را در لیست 10 کشور مهم مورد مطالعه قرار داده بود.
کشورهای سوئیس، هلند، نروژ، لوکوزامبورگ و ایسلند در این شاخص در رتبۀ اول تا پنجم قرار دارند.
 
 
ترکیه، استونی، اسلواکی، اسپانیا و شیلی
4
بهترین کشورها برای تحصیل
فنلاند بهترین سیستم آموزشی را در میان کشورهای اروپایی دارد. 82% از بزرگسالان در این کشور مدرک تحصیلات عالی دارند و این رقم برای افراد 25 تا 34 سال عدد 90% را نشان می دهد.
70% از فرانسویها دارای مدرک تحصیلاتی عالی هستند. در شاخص سیستم آموزشی فرانسه در میان 36 کشور رتبۀ 27 را دارد. فنلاند، ژاپن، سوئد، لهستان استونی رتبه های اول تا پنجم را به لحاظ بهترین سیستم آموزشی دارند. 
مکزیک، ترکیه، برزیل، شیلی و پرتغال
5
کشورهایی که بهترین محیط زیست را دارند
طبق آمار سازمان توسعه و همکاریهای اقتصادی اروپا، سوئد در این شاخص با کمترین میزان آلودگی آلاینده های هوا(تنها با 11 میکروگرم) در رتبۀ اول قرار دارد.
در این شاخص فرانسه در میان 36 کشوری که تحقیق بر روی آنها صورت گرفته در مقام هفتم قرار دارد. در این شاخص سوئد، انگلستان، ایسلند، آلمان و دانمارک در رتبه های اول تا پنجم قرار دارند.
شیلی، ترکیه، یونان، اسراییل و روسیه
6
کشورهایی که بهترین مدیریت و نظارت بر دستگاهها را دارند
استرالیا در این شاخص دارای بهترین نظارت مدنی است. مردم استرالیا به طور اکثریت به نهادهای دولتی و کارکرد آنها اطمینان دارند.
استرالیا، سوئد، ایالات متحدۀ آمریکا، نیوزیلند، دانمارک
اسراییل، روسیه، استونی، اسلواکی، سوئیس
7
کشورهایی که بهترین خدمات درمانی را دارند
سوئیس در این شاخص در رتبۀ نخست قرار دارد. طبق آمار سازمان توسعه و همکاریهای اقتصادی اروپا سوئیس دارای بهترین سیستم خدمات درمانی است و امید به زندگی در این کشور سن 82 تا 86 را نشان می دهد. اگر ایالات متحدۀ آمریکا کشوری است که بخش قابل توجهی از اقتصاد را به سلامت و بهداشت اختصاص می دهد، سوئیس بعد از فرانسه در مقام سوم قرار دارد. 79% از سوئیسی ها در سلامت خوبی به سر می برند.  
در میان 36 کشوری که تحقیق بر روی آنها صورت گرفته، فرانسه در رتبۀ نهم قرار دارد. فرانسه 11،8% از تولید ناخالص داخلی کشور را به سیستم درمانی در سال 2009 اختصاص داد.
سوئیس، نیوزیلند، استرالیا، کانادا و اسراییل مقام اول تا پنجم را در سطح جهانی در این شاخص دارند.
روسیه، مجارستان، استونی، کره جنوبی و ترکیه
8
کشورهایی که شاخص خوشبختی در آنها بالاست
ارزیابی شاخص خوشبختی امری دشوار است، اما سازمان همکاری و توسعۀ اقتصادی اروپا با درنظر گرفتن سطح رضایت مردم از زندگیشان این شاخص را مورد بررسی قرار داده است. در حوزۀ اروپا دانمارک در این شاخص در رتبۀ اول قرار دارد. شهروندان دانمارکی به میزان رضایت خود رقم 7 تا8 از 10 را می دهند.
فرانسه در میان 36 کشور در رتبۀ 15 قرار دارد. دانمارک، نروژ، سوئیس، هلند و اتریش در رتبه های اول تا پنجم اروپا قرار دارند.  
مجارستان، پرتغال، روسیه، ترکیه و یونان در سطح جهانی رتبه های اول تا پنجم را دارند. 
9
کشورهایی که شاخص تنظیم ساعات کار و تعادل میان زندگی خصوصی و کاری در آنها مناسب است
دانمارک در این شاخص در رتبۀ اول قرار دارد. دانمارکی ها در طول سال 1559 ساعت کار می کنند یعنی کمتر از سطحی که سازمان همکاریهای اقتصادی اروپا تعیین کرده است(1749 ساعت) به طور متوسط هر دانمارکی 68% از روز خود را به فعالیتهای شخصی و تفریح اختصاص می دهد.
فرانسه در این شاخص در میان 36 کشور در رتبۀ 23 را دارد. دانمارک، بلژیک، اسپانیا، نروژ و هلند در رتبه های اول تا پنجم قرار دارند.
مکزیک، ترکیه، ژاپن، اسراییل، کره جنوبی،
 در تحقیق صورت گرفته از سوی سازمان توسعه و همکاریهای اقتصادی اروپا در سطح جهانی، استرالیا در همۀ شاخص ذکر شده در رتبۀ اول قرار دارد.

 

لنترنت/ 23 ژوئن 2012
ترجمه: زهرا خدایی

برگرفته شده از:www.khabaronline.ir




تاریخ: یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mohammad

تيم بازيکنان ورودي به تيم بازيکنان خروجي از تيم
استقلال تهران سياوش اکبرپور-ميثم بائو - ميگل پدرو - امين منوچهري - هاشم بيک زاده -اميرحسين صادقي - مبعلي - ترنتيني  (#
شريفات - جباري (#) - تيموريان - يوسفي (#) - اميرآبادي  - جواد شيرزاد
سايپا  مارسيو خوزه - جونيور تورتا - مهرداد کريميان(#) - کاوه رضايي - ارزاني - شاه وراقي - براتي - سليمان نژاد - حميد لطف الله نژاد - نوروزي - رياحي - رحمان احمدي  - ابراهيم شکوري - منصور تنهايي-سعيد دقيقي
امين منوچهري - کريم انصاريفرد - قرباني (#) - مهدي خيري - لطيفي - محمدرضايي - انصاري - آشتياني - بابايي - بيرانوند - روانخواه
سپاهان باقر صادقي - محمد غلامي - محسن ايران نژاد - محمد علي احمدي - فرشيد طالبي - زنيدپور - کلاه کج
محسن بنگر - سيدجلال حسيني - مهدي کريميان(#) - هاشم بيک زاده - رحمان احمدي سيدصالحي 
راه آهن شهرري
 
کاظمي - محمدرضا خانزاده
 
تراکتور سازي آنسلمو گنزالس - ژائو ويلا - ايران پوريان -نصرتي - حسين پور(#) - سيدصالحي  - دقيقي (#) -  عبادزاده - قريشي - مهدي کريميان  - قاسم دهنوي - جباري (#)
 
حدادي فر- سياوش اکبرپور - اميرحسين صادقي - دباغ

فولاد خوزستان عباس پورخسرواني - عامر شفيع (#) - لئوناردو بادلواني - لوسيانو پريرا - بادامکي  (#) - غلامرضا عباسفرد (#) - مهدي نوري - اميرآبادي - اسماعيل شريفات- ارشاد يوسفي
جابا موجيري - آندره - سامان صفا(#)
کاملي - کاوه رضايي - نادر احمدي
مس کرمان  ايوان پتروويچ(#) - فردريک کانوته(#) - رضا عنايتي - مسعود نظر زاده - کاظمي - حميد کاظمي - شهرام گودرزي - مهدي کريميان(#) - سيف پناهي - روشني - مهدي محمدي- عليرضا محمد (#) - قرباني (#) - عامر شفيع (#) - مجتبي شيري (#)-ميلاد جهاني(#)  سپهر حيدري- قاسم دهنوي - محسن خليلي - فرشاد قديري - کلاه کج- ارشاد يوسفي 
شاهين بوشهر
 
ايوان پتروويچ(#) - طالب لو (#) - عباس پورخسرواني - مسعود نظر زاده - محسن ايران نژاد - بابک  لطيفي(#) - هادي شکوري - مهدي نوري - محسن بيات (#) - منصور تنهايي - جاسم کرار
صباي قم ميثم خداشناس - سعيد لطفي - ميلاد جهاني - محسن خليلي - فرشاد قديري - مهرداد طهماسبي - ابوالفضل ابراهيمي -  بهمن طهماسبي-- مسعود حق جو رضا عنايتي - وحيد حمدي‌نژاد - احمد خرمالي - مسعود غلامعلي‌زاد - سهراب بختياري‌زاده - مسعود کشوري - مرتضي هاشم‌زاده - حميد فرزانه - حجازي‌پور - حسين گوهري - ميثم مهاجر - علي مولايي -احمد داوودي-ميلاد جهاني
داماش گيلان
 
محمد غلامي - ابوذر رحيمي (#) - زنيدپور 
 
فجر سپاسي بابک  لطيفي(#) - رضا خالقي فر(#)- سيامک کوهنورد (#) - مصطفي صبري (#) - جابر انصاري - ترشيز - فيروزآبادي - محمدرضايي (#) مهدي رجب زاده - مهرداد کريميان(#)
پرسپوليس  گردان  - محسن بنگر - محمد قاضي - سيدجلال حسيني -  محمدرضا خانزاده - علي اسماعيل زاده - حسين ماهيني  -کريم انصاريفرد - خلعتبري (#)-سوسا (#)مهرزاد معدنچی(#)-لي چون سو(#) معمارزاده(#) - هوشيار(#) - آودوکيچ - محمد الهايي - نصرتي - عليرضا محمد(#) - بادامکي - ابراهيم شکوري - اولادي - مازيار زارع - مجتبي شيري (#)
ذوب آهن مهدي رجب زاده - حدادي فر - محسن مسلمان -ابراهيم محمدي-سپهر حيدري- عيسي اندوي(#) - همامي-احمد محمدپور محمد علي احمدي- ماهيني - فرشيد طالبي - کاسترو  - قاضي - گردان - باقر صادقي - دسوزا
 
گهر زاگرس
 
ابراهيم ميرزاپور - حميد فتحي
 

 
شهرداري تبريز مهدي واعظي - کريمي
 
وريا غفوري - ميثم بائو - شهرام گودرزي - ايران پوريان - همامي- ابراهيم ميرزاپور - سعيد دقيقي
نفت آبادان مهدي دغاغله  -  ابوذر رحيمي (#) - محمد الهايي - سيميچ - ديگو مِلو - تکو (#) - عليرضا محمد (#)   رضا خالقي فر(#) -سيامک کوهنورد (#)- مصطفي صبري (#) - فونيکه سي
آلومينيوم هرمزگان
 

بهمن طهماسبي- ابوالفضل ابراهيمي - کريمي
 
پيكان
 
طاهري - کاملي - دباغ - آل کثير - ميرشفيعيان - نادر احمدي - کرمي - ميکائيلي - گشني - شهبازي - عامري - يادگاري - کارواليو
 
جونيور تورتا - ارزاني
نفت تهران وريا غفوري - ابوالفضل قرباني - وحيد حمدي‌نژاد - مهدي خيري - هادي شکوري
مارسيو خوزه - علي بيرانوند(#) -حميد فتحي
 
مس سرچشمه
 
ترشيز - فيروزآبادي
 
ملوان بندرانزلي مازيار زارع - پژمان نوري - جواد شيرزاد - بادامکي  - محسن بيات (#)-پاشينکو (#) محسن مسلمان - مهدي دغاغله
 

 

# احتمالي

منبع:www.varzesh3.com




تاریخ: یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mohammad
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 10 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 37953
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1