بهونه ای برای باهم بودن

175898 274 عکس / علی کریمی به دختر آبی رودست زد!

عکس از:alireza abelouei

برگرفته شده از:www.berooztarinha.com




تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط mohammad

مانوئل خوزه

پرسپولیس- مانوئل خوزه که در زمان بازیگری‌اش در پست هافبک بازی می‌کرد، از سال 1964 تا 1979 در 9 تیم باشگاهی فعالیت کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ سرمربی جدید پرسپولیس در حالی از سال 1965 تا 1969 در تیم بنفیکا بازی می‌کرد که در طول این چهار سال تنها یک بار در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفت. مهم‌ترین دوره بازیگری‌ او به زمان حضورش در تیم یونیائو دی تومار بازمی‌گردد که در طول چهار سال 111 بازی برای این تیم انجام داد و 12 گل هم به ثمر رساند. مانوئل خوزه برای نخستین بار در سال 1978 وارد عرصه مربی‌گری شد.
 
 

برگرفته شده از:www.khabaronline.ir




تاریخ: سه شنبه 13 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mohammad

خبرگزاری اف سی پرسپولیس :مانوئل خوزه پرتغالی نزدیک‌ترین فاصله را نیمکت پرسپولیس دارد و به احتمال فراوان فردا به عنوان سرمربی سرخ‌پوشان در فصل جدید معرفی خواهد شد.بد نیست نگاهی به کارنامه این مربی پرتغالی در طول دوران مربی‌گری‌اش بیندازیم. عکس از www.varzesh3.com برگرفته شده است 

سرمربی جدید پرسپولیس با نام کامل مانوئل خوزه دی جسوس سیلوا در سال ۱۹۴۶ در شهر ویلا رئال پرتغال به دنیا آمد

او که در زمان بازیگری‌اش در پست هافبک بازی می‌کرد، از سال ۱۹۶۴ تا ۱۹۷۹ در در ۹ تیم باشگاهی فعالیت کرد. او در حالی از سال ۱۹۶۵ تا ۱۹۶۹ در تیم بنفیکا بازی می‌کرد که در طول این چهار سال تنها یک بار در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفت. مهم‌ترین دوره بازیگری‌ او به زمان حضورش در تیم یونیائو دی تومار بازمی‌گردد که در طول چهار سال ۱۱۱ بازی برای این تیم انجام داد و ۱۲ گل هم به ثمر رساند.

 

مانوئل خوزه برای نخستین بار در سال ۱۹۷۸ وارد عرصه مربی‌گری شد واین کار را از آخرین تیمی که به عنوان بازیکن در آن حضور داشت آغاز کرد. او به مدت چهار سال در اسپورتینگ دی اسپینیو مربی‌گری کرد و پس از آن هدایت تیم‌هایی چون ویتوریا گیمارش، اسپورتینگ براگا، اسپورتینگ لیسبون، بوآ ویستا، ماریتیمو و یونیائو لیریا را به عهده گرفت.

 

سرمربی کنونی پرسپولیس در زمان مربی‌گری‌اش در باشگاه‌های پرتغالی کارنامه نسبتا موفقی را از خود به جای گذاشت.او تیم ویتوریا گیمارش را برای نخستین بار به جام یوفا رساند و همچنین توانست تیم پورتی موننزه را به بالاترین جایگاهش در لیگ پرتغال یعنی مکان پنجم برساند. البته خوزه دوران موفقی در اسپورتینگ لیسبون نداشت و در سال ۱۹۸۵ پس از دومین سال حضورش در این تیم و بعد از ۶ بازی بدون برد، از سمت خود اخراج شد. نکته جالب درباره مانوئل خوزه این است که در حالی که در پرتغال همگان از او به عنوان کاشف لوئیس فیگو نام می‌برند خودش این قضیه را انکار می‌کند.

 

از مانوئل خوزه به عنوان مربی متخصص در داربی‌های بزرگ نام می‌برند. او در زمان حضورش در اسپورتینگ لیسبون توانست بنفیکا را با نتیجه ۷ بر یک به شکست دهد که بهترین پیروزی در تاریخ بازی‌های این دو تیم که به داربی شهر لیسبون معروف است محسوب می‌شود. در سال ۱۹۹۹ مانوئل خوزه که از بنفیکا اخراج شده بود، قراردادی را با تیم یونیائو لیریا امضا کرد اما در سال دوم حضورش در این تیم و در حالی که ۷ بازی به پایان فصل باقی مانده بود و تیمش در حال دست یافتن به بهترین رتبه در تاریخ خود بود، به وسیله مسئولان باشگاه اخراج شد و ژوزه مورینیو جایگزین او شد. مانوئل از آن پس به الاهلی مصر پیوست و نخستین پیروزی خود با این تیم را با برد یک بر صفر مقابل رئال مادرید به دست آورد.

 

خوزه در سال ۱۹۹۷ برای دو سال هدایت بنفیکا را در دست گرفت اما در این تیم چندان موفق نبود.از سال ۲۰۰۱ بود که این مربی پرتغالی گام به قاره آفریقا گذاشت که برای او بسیار خوش‌یمن بود. اودر این سال هدایت الاهلی مصر را در دست گرفت و باوجود اینکه سال بعد دوباره به لیگ پرتغال بازگشت و سرمربی بلننزه شد بار دیگر در سال ۲۰۰۳ به الاهلی آمد و ۶ سال موفق را با این تیم پشت سر گذاشت.

 

مانوئل خوزه به عنوان یکی از موفق‌ترین مربیان باشگاهی در رقابت‌های باشگاه‌های آفریقا شناخته می‌شود به طوری که او مهم‌ترین تورنمنت‌های باشگاهی در آفریقا از جمله لیگ قهرمانان آفریقا، به همراه الاهلی فتح کرده است.

 

خوزه با این باشگاه مصری توانست در طول سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ رکورد چهار حضور متوالی در فینال لیگ قهرمانان آفریقا را تجربه کند که در سه بازی از چهار فینال توانست به عنوان قهرمانی برسد. او همچنین با الاهلی در سال‌های ۲۰۰۲، ۲۰۰۶، ۲۰۰۷ و ۲۰۰۹ توانست سوپر کاپ باشگاه‌های آفریقا را به دست بیاورد و نخستین مربی‌ای بود که توانست یک تیم آفریقایی را به جایگاه‌های اول تا سوم جام باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۰۶ برساند.

 گل:مانوئل یکی از محبوب ترین مربیان در فوتبال مصر است که برای استقبال از ورود او به قاهره در سال 2011 بیش از 3 هزار نفر در فرودگاه حاضر شدند!

یکی دیگر از رکوردهای جالب مانوئل در الاهلی به جا گذاشتن رکورد ۵۵ بازی بدون شکست با این تیم است. او همچنین با الاهلی توانست داربی‌های بزرگ مصر از جمله بازی مقابل الزمالک را بارها فتح کند.

 

همچنین این نکته هم جالب است که در زمانی که لوئیس فیلیپه اسکولاری ازتیم ملی پرتغال جدا شده بود، مانوئل خوزه در آستانه توافق با فدراسیون فوتبال پرتغال برای پذیرفتن هدایت تیم ملی این کشور بود اما مسئولان پرتغالی در نهایت با کارلوس کی‌روش سرمربی کنونی ایران به توافق رسیدند.

 

مانوئل خوزه که در سال ۲۰۱۱ بار دیگر به الاهلی بازگشته بود، در جریان بازی جنجالی این تیم مقابل الزمالک که به درگیری میان تماشاگران دو تیم و کشته شدن شمار زیادی از تماشاگران منجر شد از فوتبال مصر خداحافظی کرد و در مصاحبه‌ای گفت سیاست فوتبال را در مصر خراب کرده است.

برگرفته شده از:www.fcpersepolis.net و www.goal.com/iran

 




تاریخ: سه شنبه 13 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mohammad
مانوئل خوزه سرمربی پرسپولیس شد
 
                                       عکس از www.varzesh3.com برگرفته شده است

گفتنی است حمید درخشان دستیار اول مانوئل خوزه خواهد شد.

فقط یه نکته جالب یکی از دوستام گفت:قلعه نوعی از مانوئل خوزه بهتره که من الان تاسف خوردم که همچین حرفی رو زد!الان با خودم میگم که اصلا با هم قابل مقایسه نیستن.برا اثبات حرفم کارنامه مانوئل خوزه در مطلب بالا رو بخونید




تاریخ: سه شنبه 13 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mohammad

 نظرات نظر سنجی رو به مسئولای باشگاه انتقال دادم.

به مسئولان باشگاه پرسپولیس نظرات ارزشمندتونو به طور دقیق انتقال دادم.نتایج نهایی به صورت زیر است:(سوال نظر سنجی:دوست داری چه کسی سرمربی پرسپولیس بشه؟)

1-مانوئل خوزه:                                                                                          61.11%

2-گابریل کالدرون و علی دایی:        (هر کدام )                                                12.96%     

3-مجید جلالی:                                                                                          07.40%

4-برونو متسو:                                                                                            05.55%

5-علی پروین:(البته علی پروین تو تقریبا 7 ساعت آخر نظر سنجی اضافه شد)        0.00%    

از کسانی که نظر دادن ممنونم                 

 




تاریخ: چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mohammad

لیگ برتر - پس از صدور رضایت نامه، بالاخره انصاری فرد قراردادش را با پرسپولیس به امضاء رساند.
عکس ها: دانیال فدایی

به گزارش خبرآنلاین؛ انصاری فرد امروز بعد از ظهر در هیات فوتبال استان تهران حاضر شد و قرارداد سه ساله اش را با پرسپولیس ثبت کرد.

 برگرفته شده از:www.khabaronline.ir



تاریخ: سه شنبه 6 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mohammad

پرسپولیس- محمد رویانیان از سفر ترکیه ، تنها به تهران برگشت.

به گزارش خبرآنلاین ؛ محمد رویانیان که وعده داده بود تا دوشنبه مربی پرسپولیس را معرفی می کند ؛ ساعت یک بامداد سه شنبه از استانبول به تهران آمد و درحالی وارد فرودگاه امام خمینی شد که به رغم انتظار همه ، او تنها به تهران آمده بود و مربی فصل بعد تیم در کنارش دیده نمی شد. رویانیان که با ورود به فرودگاه مهرآباد با عکاسان روزنامه های ورزشی روبرو شده بود ، علاقه ای به این نداشت تا آنها تصاویرش را ثبت کنند و با اوقات تلخی به عکاسانی که برای سومین شب متوالی ، بی چاره از سریال پلیسی باشگاه پرسپولیس برای انتخاب مربی در فرودگاه انتظار می کشند ، گفت:« برای چی اومدید فرودگاه؟ برای چی از من عکس می گیرید؟...»

برگرفته شده از:www.khabaronline.ir

من به شخصه معتقدم واقعا سردار مدیر کار بلدیه.

اگه دوس دارید برید نظرسنجی سمت چپ وبلاگ و نظرتونو در مورد سرمربی آینده پرسپولیس بدید.شک نکنید تا بعد از ظهر امروز نظر تونو به مسئولان باشگاه انتقال میدم.یکم آمار نظرسنجی بالاتر بره میگن استاندارد تره.مرسی




تاریخ: سه شنبه 6 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mohammad

تيم بازيکنان ورودي به تيم بازيکنان خروجي از تيم
استقلال تهران سياوش اکبرپور-ميثم بائو - ميگل پدرو - امين منوچهري - هاشم بيک زاده -اميرحسين صادقي - مبعلي - ترنتيني  (#
شريفات - جباري (#) - تيموريان - يوسفي (#) - اميرآبادي  - جواد شيرزاد
سايپا  مارسيو خوزه - جونيور تورتا - مهرداد کريميان(#) - کاوه رضايي - ارزاني - شاه وراقي - براتي - سليمان نژاد - حميد لطف الله نژاد - نوروزي - رياحي - رحمان احمدي  - ابراهيم شکوري - منصور تنهايي-سعيد دقيقي
امين منوچهري - کريم انصاريفرد - قرباني (#) - مهدي خيري - لطيفي - محمدرضايي - انصاري - آشتياني - بابايي - بيرانوند - روانخواه
سپاهان باقر صادقي - محمد غلامي - محسن ايران نژاد - محمد علي احمدي - فرشيد طالبي - زنيدپور - کلاه کج
محسن بنگر - سيدجلال حسيني - مهدي کريميان(#) - هاشم بيک زاده - رحمان احمدي سيدصالحي 
راه آهن شهرري
 
کاظمي - محمدرضا خانزاده
 
تراکتور سازي آنسلمو گنزالس - ژائو ويلا - ايران پوريان -نصرتي - حسين پور(#) - سيدصالحي  - دقيقي (#) -  عبادزاده - قريشي - مهدي کريميان  - قاسم دهنوي - جباري (#)
 
حدادي فر- سياوش اکبرپور - اميرحسين صادقي - دباغ

فولاد خوزستان عباس پورخسرواني - عامر شفيع (#) - لئوناردو بادلواني - لوسيانو پريرا - بادامکي  (#) - غلامرضا عباسفرد (#) - مهدي نوري - اميرآبادي - اسماعيل شريفات- ارشاد يوسفي
جابا موجيري - آندره - سامان صفا(#)
کاملي - کاوه رضايي - نادر احمدي
مس کرمان  ايوان پتروويچ(#) - فردريک کانوته(#) - رضا عنايتي - مسعود نظر زاده - کاظمي - حميد کاظمي - شهرام گودرزي - مهدي کريميان(#) - سيف پناهي - روشني - مهدي محمدي- عليرضا محمد (#) - قرباني (#) - عامر شفيع (#) - مجتبي شيري (#)-ميلاد جهاني(#)  سپهر حيدري- قاسم دهنوي - محسن خليلي - فرشاد قديري - کلاه کج- ارشاد يوسفي 
شاهين بوشهر
 
ايوان پتروويچ(#) - طالب لو (#) - عباس پورخسرواني - مسعود نظر زاده - محسن ايران نژاد - بابک  لطيفي(#) - هادي شکوري - مهدي نوري - محسن بيات (#) - منصور تنهايي - جاسم کرار
صباي قم ميثم خداشناس - سعيد لطفي - ميلاد جهاني - محسن خليلي - فرشاد قديري - مهرداد طهماسبي - ابوالفضل ابراهيمي -  بهمن طهماسبي-- مسعود حق جو رضا عنايتي - وحيد حمدي‌نژاد - احمد خرمالي - مسعود غلامعلي‌زاد - سهراب بختياري‌زاده - مسعود کشوري - مرتضي هاشم‌زاده - حميد فرزانه - حجازي‌پور - حسين گوهري - ميثم مهاجر - علي مولايي -احمد داوودي-ميلاد جهاني
داماش گيلان
 
محمد غلامي - ابوذر رحيمي (#) - زنيدپور 
 
فجر سپاسي بابک  لطيفي(#) - رضا خالقي فر(#)- سيامک کوهنورد (#) - مصطفي صبري (#) - جابر انصاري - ترشيز - فيروزآبادي - محمدرضايي (#) مهدي رجب زاده - مهرداد کريميان(#)
پرسپوليس  گردان  - محسن بنگر - محمد قاضي - سيدجلال حسيني -  محمدرضا خانزاده - علي اسماعيل زاده - حسين ماهيني  -کريم انصاريفرد - خلعتبري (#)-سوسا (#)مهرزاد معدنچی(#)-لي چون سو(#) معمارزاده(#) - هوشيار(#) - آودوکيچ - محمد الهايي - نصرتي - عليرضا محمد(#) - بادامکي - ابراهيم شکوري - اولادي - مازيار زارع - مجتبي شيري (#)
ذوب آهن مهدي رجب زاده - حدادي فر - محسن مسلمان -ابراهيم محمدي-سپهر حيدري- عيسي اندوي(#) - همامي-احمد محمدپور محمد علي احمدي- ماهيني - فرشيد طالبي - کاسترو  - قاضي - گردان - باقر صادقي - دسوزا
 
گهر زاگرس
 
ابراهيم ميرزاپور - حميد فتحي
 

 
شهرداري تبريز مهدي واعظي - کريمي
 
وريا غفوري - ميثم بائو - شهرام گودرزي - ايران پوريان - همامي- ابراهيم ميرزاپور - سعيد دقيقي
نفت آبادان مهدي دغاغله  -  ابوذر رحيمي (#) - محمد الهايي - سيميچ - ديگو مِلو - تکو (#) - عليرضا محمد (#)   رضا خالقي فر(#) -سيامک کوهنورد (#)- مصطفي صبري (#) - فونيکه سي
آلومينيوم هرمزگان
 

بهمن طهماسبي- ابوالفضل ابراهيمي - کريمي
 
پيكان
 
طاهري - کاملي - دباغ - آل کثير - ميرشفيعيان - نادر احمدي - کرمي - ميکائيلي - گشني - شهبازي - عامري - يادگاري - کارواليو
 
جونيور تورتا - ارزاني
نفت تهران وريا غفوري - ابوالفضل قرباني - وحيد حمدي‌نژاد - مهدي خيري - هادي شکوري
مارسيو خوزه - علي بيرانوند(#) -حميد فتحي
 
مس سرچشمه
 
ترشيز - فيروزآبادي
 
ملوان بندرانزلي مازيار زارع - پژمان نوري - جواد شيرزاد - بادامکي  - محسن بيات (#)-پاشينکو (#) محسن مسلمان - مهدي دغاغله
 

 

# احتمالي

منبع:www.varzesh3.com




تاریخ: یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mohammad
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 764
بازدید کل : 38717
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1