بهونه ای برای باهم بودن

طبیعت - ناروال، نهنگ بومی قطب شمال زمین است که یکی از دندان‌های آن تا 2.7 متر رشد می‌کند و به صورت یک تک‌شاخ دیده می‌شود. شما کاربر عزیز می‌توانید نظر خود را در مورد این عکس در انتهای همین مطلب بنویسید.

 

برگرفته شده از:www.khabaronline.ir




تاریخ: جمعه 16 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mohammad

طبیعت - دانشمندان فسیل یک مگالوسور گوشتخوار را کشف کرده‌اند که دمی شبیه به سنجاب دارد، بدنش پوشیده از پر است و قدمت آن به 150 میلیون سال قبل می‎رسد. این فسیل می‌تواند فرضیه مارمولک‌های بزرگ‌جثه را به چالش بکشد.

به گزارش نشنال‌جئوگرافیک: دانشمندان این نمونه کم‌نظیر را به خاطر شباهت به سنجاب، Sciurumimus albersdoerferi نامیده‌اند. مگالوسورها گروهی از دایناسورهای دوپا، بزرگ و گوشتخوار بودند.

برگرفته شده از:www.khabaronline.ir




ارسال توسط mohammad

طبیعت - آنترو تاپ که با این عکس رقابت جهانی پرندگان HBW را برنده شده، گروهی از پرندگان نوک‌سرخ آفریقایی را با نام Quelea به تصویر کشیده که یک فیل آفریقایی عظیم‌الجثه را محاصره کرده‌اند.

پرنده quelea پرنده دانه‌خواری است که گفته می‌شود بیشترین تعداد گونه‌های پرندگان روی زمین را در اختیار دارد و البته در آفریقا عنوان تنفربرانگیزترین پرنده را نیز تصاحب کرده، چرا که با حمله به مزارع و کشتزارها، محصولات کشاورزی را نابود می‌کنند.

برگرفته شده از:www.khabaronline.ir




ارسال توسط mohammad

طبیعت - مارینا اسکار در حال گشت و گذار در پارک ایالتی رودخانه میاکا در فلوریدا بود که متوجه این تمساح شد که در حال بلیعدن یک نیزه‌ماهی فلوریدایی است. بدن بلند، فَکِ کشیده و پوزه دراز نیزه ماهی دلیل این نامگذاری است.

برگرفته شده از:www.khabaronline.com




تاریخ: یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mohammad
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 596
بازدید ماه : 738
بازدید کل : 38691
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1