بهونه ای برای باهم بودن

سینما - اکبر عبدی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون این روزها فیلم کمدی «خوابم می‌آد» به کارگردانی رضا عطاران را روی پرده سینماها دارد.

به گزارش خبرآنلاین، عبدی 52 ساله که بیش از همه به خاطر بازی در فیلم‌هایی ماندگار چون «اجاره‌نشین‌ها»، «ای ایران»، «مادر»، «دلشدگان» و «هنرپیشه» شهرت دارد، در فیلم جدید عطاران نقش یک پیرزن را بازی می‌کند. 

اولین بار نیست که عبدی در فیلمی به نقش یک زن ظاهر می‌شود. او سال 1373 نیز در فیلم «آدم برفی» ساخته داود میرباقری در چنین نقشی بازی کرد. 

«خوابم می‌آد» با بازی رضا عطاران به نقش یک معلم ساده که با ماجراهایی روبرو می‌شود، به لطف حضور عبدی به موفقیت تجاری خوبی دست یافته و این فیلم در 11 روز اول اکران در تهران حدود 569 میلیون تومان به دست آورد. مریلا زارعی، ناصر گیتی‌جاه، ویشکا آسایش، سروش صحت، اصغر سمسارزاده و حسین محب اهری دیگر بازیگران «خوابم می‌آد» هستند. 

کاربران خبرآنلاین می‌توانند نظر خود را درباره این عکس در قالب کامنت مطرح کنند.
 

اکبر عبدی در فیلم "خوابم می آد"

برگرفته شده از:www.khabaronline.ir




تاریخ: دو شنبه 5 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mohammad

سخت افزار-کامپیوتر- چه کسی گفته که امکان ندارد کامپیوترها ارزان شوند؟ یک سری دستگاه‌های جدید تولید شده‌اند که زیر 200 دلار قیمت دارند و به کاربران امکان استفاده از اینترنت، تولید فایل‌های متنی، بازی، تماشای ویدئوهایی با کیفیت HD و غیره را ارائه می‌دهند.

اگرچه این مینی کامپیوترها به اندازه کف دست هستند اما قدرت محاسباتی بالایی دارند. در حالیکه بازار از کامپیوترهای گران اشباع شده است این گجت‌های ارزان قیمت سبب می شوند هر کسی بتواند یک کامپیوتر برای خودش داشته باشد.
کمپانی انگلیسی Raspberry Pi اولین و البته ارزان ترین مدل این مینی کامپیوترها را تولید کرده است و قیمت آن تنها 35 دلار است. این دستگاه لینوکسی 256MB رم دارد و دو پورت USB و یک پورت HDMI برای اتصال به هر صفحه نمایشی در آن تعبیه شده است و همه اش همین است. کاربران باید کی برد، موس، مونیتور و کابل های اتصال را خودشان تهیه کنند.
ایبن آپتون، بنیانگذار موسسه Raspberry Pi گفته است: این محصول درواقع شکل دیگری از فن‌آوری های موبایل است که به صورت یک کامپیوتر رومیزی در آمده است. ما در این دستگاه صفحه نمایش و اجزای رادیویی موبایل‌ها را نداریم اما فرایند پردازشی، کارت گرافیک و درایوهای دیس پلی وجود دارد. در واقع همه اینها کوچک شده عملکردهای تلفن‌های همراه هستند.
مینی کامپیوتر Raspberry Piاز همان زمان عرضه اش در ماه اپریل بسیار محبوب شد تا جایی که ده هزار نسخه از آن تنها در دقایق اولیه به فروش رفت. در حال حاضر ده ها هزار از این دستگاه در سراسر جهان از عربستان سعودی گرفته تا نامبیا وجود دارد (می توانید نقشه را ببینید) اما کسانی که می خواهند آن را تهیه کنند باید در لیست انتظار بمانند.
آپتون و آزمایشگاه کامپیوتر دانشگاه کمبریج، به این دستگاه به عنوان وسیله ای برای قرار دادن هر چه بیشتر کودکان در معرض برنامه نویسی کامپیوتر نگاه می کنند. (لازم به ذکر است که برای کارکردن با این دستگاه به مقدار اندکی دانش برنامه نویسی نیاز است). کیفیت و کمیت دانشجویان علوم کامپیوتر روز به روز در حال کاهش است و آنها می خواهند این روند را با تولید کامپیوترهای کاربردی‌تر و البته مقرون به صرفه، دگرگون کنند.
آپتون گفته است که هدف این موسسه ارائه یک کامپیوتر دیگر نیست، بلکه تشویق مردم به سوی برنامه نویسی با کامپیوتر است. با اینکه هدف Pi بیشتر معلمان و دانش آموزان بوده است اما حتی هکرها و سازنده ها هم از این دستگاه برای گوش دادن به رادیو گرفته تا کنترل ربات‌ها استفاده می کنند.
موسسه Raspberry Pi با انتشار یک نشریه ماهیانه و برگزاری جلساتی در انگلستان برای علاقه‌مندان، برنامه نویسان و دانش آموزان به بحث و گفت و گو درباره این دستگاه می پردازد.
در حالی که استفاده از این مینی کامپیوتر برای برنامه نویسان مبتدی بسیار آسان است، اما کسی که هیچ دانشی در این زمینه نداشته باشد نمی تواند با این دستگاه کار کند. تازه کاران می توانند از طریق این رسانه‌ها هر سوالی که درباره راه اندازی و عملکرد این دستگاه دارند از سایرین بپرسند.
آپتون در این باره گفته است: این دستگاه برای من تنها یک فن آوری جدید نیست بلکه جالب ترین چیز درباره آن وجود چنین جامعه مجازی است. این واقعا هیجان انگیز است.
 کسانی که به دنبال یک دستگاه بصری این چنینی می‌گردند که نیازی به دانش برنامه نویسی هم نداشته باشد، می توانند از مینی کامپیوترهای دیگری که عملکردی مشابه این کامپیوتر دارند مثل (FXI’s Cotton Candy) با قیمت 199 دلار و AllWinner’s MK802 با قیمت 95 دلار استفاده کنند. این دستگاه ها هم درست مانند Pi می توانند به عنوان یک دستکاه  پخش کننده رسانه های مختلف، مرورگر اینترنت، ماشین بازی و یا برای کاربرد های عمومی دیگر استفاده شوند. هر دو  این دستگاه ها هم به اندازه یک USB هستند و یک گیگابایت حافظه داشته و رم شان 3 برابر بیشتر از رم Pi است.
با وجود اینکه، مینی کامپیوترها به لحاظ قیمت و مشخصات‌شان تفاوت‌های اندکی با هم دارند اما همه در یک ویژگی مشترکند. یک کامپیوتر که درکف دستان شما جا می‌گیرد .
Mashable/ماندانا سجادی

برگرفته شده از:www.khabaronline.ir




تاریخ: دو شنبه 5 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mohammad

نرم افزار موبایل - مایکروسافت ویندوز فون را از اساس تغییر داده است. نسخه قدیمی ویندوز فون بر پایه سیستم عامل قدیمی مخصوص موبایل مایکروسافت، یعنی ویندوز CE طراحی شده بود. اما نسخه فعلی با کدهای اصلی سیستم عامل آینده مایکروسافت یعنی ویندوز 8 طراحی شده است.

 
 mashable/ ماندانا سجادی

برگرفته شده از:www.khabaronline.ir




تاریخ: دو شنبه 5 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mohammad

سخت افزار موبایل - شما تاکنون چیزهای زیادی درباره گلکسی 3 شنیده‌اید، اما اگر می‌خواهید چنین گوشی بخرید آیا باید منتظرآمدن آی‌فون 5 هم باشید و بعدا تصمیم گیری کنید یا خیر؟

 

با توجه به سرعت سرسام آور دنیای اسمارت فون ها، در هر زمانی گوشی خوبی وجود دارد که شما بتوانید آن را بخرید اما گوشی جدیدی هم در حال آمدن است و شما می خواهید بهترین را انتخاب کنید و گوشی را بخرید که به مدت بیشتری برای شما کار کند. یک راه این است که اسمارت فونی را انتخاب کنید که سیستم عاملش را ترجیح می دهید. اما در این مورد ما نمی توانیم به جای شما تصمیم بگیریم ، پس کاری که می خواهیم انجام دهیم مقایسه یک سری از ویژگی های این دو گوشی با یکدیگر است که فکر می کنیم می تواند به تصمیم گیری شما کمک کند.
طراحی
اگر دنبال مواد و متریال درجه یک باشید، اپل از سامسونگ جلو زده است. اگر هم به دنبال یک گوشی می گردید که قاب دو طرف آن از جنس شیشه باشد و نوعی احساس صنعتی را القا کند باز هم باید آی‌فون اپل را انتخاب کنید. قاب های سامسونگ همچنان از جنس پلاستیک است اما این بار سعی کرده قاب پلاستیکی اش براق تر و نرم تر از گلکسی‌های پیشین جلوه کند. گلکسی 3 در حال حاضر پوششی به نام Gorilla Glass 2 دارد که انتظار می رود آی‌فون 5 هم آن را داشته باشد. مسئله مهم دیگر سایز دو گوشی است. اینطور که از شایعات پیداست، آی‌فون 5 به نسبت گلکسی 3 صفحه نمایش بزرگتری دارد اما فقط کمی بلندتر است. به طور کلی در دست گرفتن گوشی های اپل آسان تر است . آی فون 4 که در برابر گلکسی 3 خیلی کوچک است. گلکسی 3 گوشی نرم تری است و احساس راحتی بیشتری را القا می کند اما برای عده ای بیش از حد بزرگ است.
صفحه نمایش
مشخص است که اپل همیشه در ساخت صفحه نمایش هایش  به لحاظ کیفیت وسواس به خرج می دهد و حالا که  صفحه نمایش رتینا در مک بوک پرو هم به کار رفته است به راحتی می توان حدس زد که صفحه نمایش آی فون بعدی هم به همین تکنولوژی مجهز خواهد شد. با انکه آی فون 4s به نسبت گلکسی ها صفحه نمایش درخشان‌تر و واضح تری داشت اما صفحه نمایش سوپر HD AMOLED  گلکسی 3 به لحاظ کنتراست رنگ قوی تر است. برخی استدلال می کنند که فن آوری AMOLED در صفحه نمایش گلکسی 3 بیش از حد اشباع شده و از برخی جهات این حرف درست به نظر می رسد. اما چشم انسان توانایی ثبت بیشتر از اینها را هم دارد. به هرحال صفحه نمایش گلکسی 3 به نسبت مدل های قبلی درخشان تر و شفاف تر است اما وارد شدن به جزئیات بی اهمیت ان تاثیری برآنچه کاربر تجربه خواهد کرد ندارد . و همانطور که پیش از این هم گفتیم صفحه نمایش 4.8 اینچی گلکسی 3 شاید فقط برای عده ای خیلی مناسب باشد اما به هر حال حتی اگر آی‌فون 5 با صفحه نمایش 4 اینچی عرضه شود باز هم گلکسی 3 صفحه فراختری خواهد داشت.
دوربین
ما با فرض اینکه آی فون 5 هم با همین دوربین فعلی مدل 4s عرضه شود ( که لنز 8 مگا پیکسلی و تراشه A5 دارد)، با سه گوشی آی فون 4 ، گلکسی 3 و HTC One X عکس گرفتیم و متوجه شدیم که دوربین هر سه گوشی نقاط قوت و ضعف خاص خودش را دارد. اگرچه اپل هرگز اجازه نمی دهد که گوشی های دیگر هم به استاندارد دوبین های او برسند و به خصوص اگر شایعات مربوط به دوبین آی فون جدید، درباره لنز قابل تعویض و دوربین جلویی کیفیت بالا حقیقت داشته باشد ، به نظر می رسد اپل باز هم میدان مبارزه ای برای سایر گوشی های ترتیب داده باشد. به هر حال فعلا که گلکسی 3 و آی فون به لحاظ مقدار مگاپیکسل، محدوده دینامیکی بالا و صفرکردن تاخیر شاتر باهم برابرند. اما اگر به دنبال یک سری ویژگی‌های حاضر آماده می گردید ، گلکسی 3 گزینه های زیادی برای شما دارد. درست است که ما هنوز نمی دانیم آی فون 5 چه سرویس هایی را ارئه خواهد کرد اما گلکسی 3 قابلیت عکس برداری پانورامیک، شات پشت سر هم، دو حالت به اشتراک گذاری، و چند حالت عکس برداری جالب دیگر مانند cartoon و beauty را هم دارد.
 پردازنده
سامسونگ و Qualcomm با همکاری هم یک پردازنده دو هسته ای Snapdragon S4 را در گلکسی 3 تعبیه کرده اند که آن را به سریع ترین گوشی حال حاضر آمریکا تبدیل کرده است. اما اپل هم با عرضه هر گوشی، پردازنده پیشرفته تری به کار می برد. شایعات حاکی از آن است که اپل به زودی تراشه 4S’ A5 که سریعتر از A5X است را عرضه خواهد کرد. ما انتظار داریم پردازنده گرافیکی 4 هسته ای که در آی پد 3 به کار رفته در آی فون 5 هم به کار رود. با این حال نمی خواهیم شما را بیش از حد گرفتار مشخصات پردازنده بکنیم ( به هر حال قابلیت پشتیبانی از پردازنده 4 هسته ای هنوز در هاله ای از ابهام است) . فقط بهتر است بگوییم که هر دو گوشی از این لحاظ تحسین برنگیزاند.
سرعت انتقال داده ها
هر دو گوشی قابلیت پشتیبانی از 4G LTE را دارند. اما به خاطر داشته باشید که T-Mobile و Sprint هیچ کدام LTE را پشتیبانی نمی کنند.
قیمت
در آمریکا قرداد فروش گلکسی با قیمت 199.99 دلار برای مدل 16G و 249.99 دلار برای مدل 32G شروع شد. برای آی فون 4 اس هم مدل 16G با 199.99 دلار، مدل 32G با قیمت 299.99 دلار و مدل 64G با قیمت  399.99 دلار عرضه شد و اگر شایعات به حقیقت بپیوندد آی فون 5 ، ارزان تر از اینها نخواهد بود. در بهترین حالت اگر اپل روی همین قیمت ها باقی بماند مدل 32G سامسونگ مقرون به صرفه تر است.
نتیجه گیری
با همه این احوال تصمیم گیری برای خرید یک گوشی کاملا بستگی به نظرات و علایق شخصی شما دارد. اگر هر دو سیستم عامل برایتان یکسان است و عجله‌ای برای خرید گوشی ندارید تا پاییز یعنی زمان عرضه آی فون 5 صبر کنید. اگر آی‌فون 5 نتوانست شما را تحت تاثیر قرار دهد، گلکسی 3 ثابت کرده که گوشی بسیار خوبی است با کلی زنگ جالب!
Cnet / ماندانا سجادی
برگرفته شده از:www.khabaronline.ir 




تاریخ: دو شنبه 5 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mohammad

دین - ویژه نامه خبرآنلاین در روز ولادت مسیح مناجات، امام سجاد(که درود خدا بر او باد)

امروز روز ولادت مسیح مناجات است. امامی که با حرکت خود شیوه تازه ای در رفتار شیعه آفرید. با جملات نابی برگرفته از کتاب روایی تحف العقول از زبان آن امام بزرگوار به استقبال روز میلادش می رویم.

امام سجاد علیه‌السلام فرمود:

سه حالت و خصلت در هر یک از مؤمنین باشد در پناه خداوند خواهد بود و روز قیامت در سایه رحمت عرش الهی می‌باشد و از سختی‌ها صحرای محشر در امان است:

اوّل آن که در کارگشایی و کمک به نیازمندان و درخواست کنندگان دریغ ننماید.

دوّم آن که قبل از هر نوع حرکتی بیندیشد که کاری را که می‌خواهد انجام دهد یا هر سخنی را که می‌خواهد بگوید آیا رضایت و خوشنودی خداوند در آن است یا مورد غضب و سخط او می‌باشد.

سوّم قبل از عیب جویی و بازگویی عیب دیگران، سعی کند عیب‌های خود را برطرف نماید. 

امام سجاد علیه‌السلام فرمود:

سه چیز موجب نجات انسان خواهد بود: بازداشتن زبان از بدگویی و غیبت مردم، خود را مشغول به کارهایی کردن که برای آخرت و دنیای انسان مفید باشد و همیشه بر خطاها و اشتباهات خود ناراحت باشد.

امام سجاد علیه‌السلام فرمود:

هرکس دارای چهار خصلت باشد، ایمانش کامل، گناهانش بخشوده خواهد بود، و در حالتی خداوند را ملاقات می‌کند که از او راضی و خوشنود است:

1 ـ خصلت خود نگهداری و تقوای الهی به طوری که به تواند بدون توقّع و چشم داشتی، نسبت به مردم خدمت نماید.

2 ـ راست گویی و صداقت نسبت به مردم در تمام موارد زندگی.

3 ـ حیا و پاکدامنی نسبت به تمام زشتی‌های شرعی و عرفی.

4 ـ خوش اخلاقی و خوش برخوردی با نزدیکان و خانواده خود. 

امام سجاد علیه‌السلام فرمود:

ای فرزند آدم، تا آن زمانی که در درون خود واعظ و نصیحت کننده‌ای دلسوز داشته باشی و در تمام امور بررسی و محاسبه کارهایت را اهمیّت دهی و در تمام حالات ـ از عذاب الهی ـ ترس و خوف داشته باش؛ در خیر و سعادت خواهی بود.

امام سجاد علیه‌السلام فرمود:

حقّی که شکم بر تو دارد این است که آن را ظرف چیزهای حرام ـ چه کم و چه زیاد ـ قرار ندهی و بلکه در چیزهای حلال هم صرفه جویی کنی و به مقدار نیاز استفاده نمایی.

امام سجاد علیه‌السلام فرمود:

کسی که مشتاق بهشت باشد در انجام کارهای نیک، سرعت و عجله می‌نماید و شهوات را زیر پا می‌گذارد و هرکس از آتش قیامت هراسناک باشد به درگاه خداوند توبه می‌کند و از گناهان و کارهای زشت دوری می‌جوید.

امام سجاد علیه‌السلام فرمود:

دست نیاز به سوی مردم دراز کردن، سبب ذلّت و خواری در زندگی و در معاشرت خواهد بود و نیز موجب از بین رفتن حیا و ناچیز شدن شخصیت خواهد گشت به طوری که همیشه احساس نیاز و تنگ دستی نماید و هرچه کمتر به مردم رو بیندازد و کمتر درخواست کمک نماید بیشتر احساس خودکفایی و بی‌نیازی خواهد داشت.

امام سجاد علیه‌السلام فرمود:

سعادت و خوشبختی انسان در حفظ و کنترل اعضاء و جوارح خود از هرگونه کار زشت و خلاف است.

امام سجاد علیه‌السلام فرمود:

در این دنیا سرور مردم، سخاوتمندان هستند؛ ولی در قیامت سیّد و سرور مردم، پرهیزکاران خواهند بود.

امام سجاد علیه‌السلام فرمود:

هر کس برای رضا و خوشنودی خداوند ازدواج نماید و با خویشان خود صله رحم نماید، خداوند او را در قیامت مفتخر و سربلند می‌گرداند.

امام سجاد علیه‌السلام فرمود:

هرکس به دیدار دوست و برادر خود برود و برای رضای خداوند او را زیارت نماید به امید آن که به وعده‌های الهی برسد، هفتاد هزار فرشته او را همراه و مشایعت خواهند کرد، همچنین مورد خطاب قرار می‌گیرد که از آلودگی‌ها پاک شدی و بهشت گوارایت باد. پس چون با دوست و برادر خود دست دهد و مصافحه کند مورد رحمت قرار خواهد گرفت.

امام سجاد علیه‌السلام فرمود:

چنانچه شخصی تو را بدگویی کند و سپس برگردد و پوزش طلبد، عذرخواهی و پوزش او را پذیرا باش.

امام سجاد علیه‌السلام فرمود:

تعجّب دارم از کسی که نسبت به تشخیص خوب و بد خوراکش اهتمام می‌ورزد که مبادا ضرری به او برسد، چگونه نسبت به گناهان و دیگر کارهایش اهمیّت نمی‌دهد و نسبت به مفاسد دنیایی، آخرتی، روحی، فکری، اخلاقی و... بی‌تفاوت است.

امام سجاد علیه‌السلام فرمود:

هرکس انسان گرسنه‌ای را طعام دهد خداوند او را از میوه‌های بهشت اطعام می‌نماید و هر که تشنه‌ای را آب دهد خداوند از چشمه گوارای بهشتی سیرآبش می‌گرداند و هرکس برهنه‌ای را لباس بپوشاند خداوند او را از لباس سبز بهشتی خواهد پوشاند.

امام سجاد علیه‌السلام فرمود:

به وسیله عقل ناقص و نظریه‌های باطل و مقایسات فاسد و بی‌اساس نمی‌توان احکام و مسایل دین را به دست آورد؛ بنابراین تنها وسیله رسیدن به احکام واقعی دین، تسلیم محض می‌باشد؛ پس هرکس در مقابل ما اهل بیت تسلیم باشد از هر انحرافی در امان است و هر که به وسیله ما هدایت یابد، خوشبخت خواهد بود و شخصی که با قیاس و نظریات شخصی خود بخواهد دین اسلام را دریابد، هلاک می‌گردد.

امام سجاد علیه‌السلام فرمود:

دنیا همچون نیمه خواب (چرت) است و آخرت بیداری می‌باشد و ما در این میان رهگذر، بین خواب و بیداری به سر می‌بریم.

امام سجاد علیه‌السلام فرمود:

از سعادت مرد آن است که در شهر خود کسب و تجارت نماید و شریکان و مشتریانش افرادی صالح و نیکوکار باشند، و نیز دارای فرزندانی باشد که کمک حال او باشند.

امام سجاد علیه‌السلام فرمود:

هر آیه‌ای از قرآن، خزینه‌ای از علوم خداوند متعال است، پس هر آیه را که مشغول خواندن می‌شوی، در آن دقّت کن که چه می‌یابی.

 

ویژه نامه خبرآنلاین در  روز ولادت امام سجاد ( درود خدا بر او باد) را در لینک های زیر بخوانید:

امام سجاد و اثر ایشان به روایت عرفان پژوه آمریکایی 
دکتر رسول جعفریان پاسخ می دهد: امام سجاد چگونه با تفسیر خود مسیر زندگی سیاسی شیعه را تغییر داد؟
آیت الله سید رضی شیرازی: تعبیر های برخی تاریخ اسلام نخوانده ها درباره امام سجاد(ع) از روی نفهمی است

شخصیت علمى امام سجاد (ع)

امامی که با اشک یاد حماسه را زنده نگه داشت

امام سجاد (ع) از چه افرادی تعجب می‌کند؟

کلیک هایتان مورد قبول حق باشد.

برگرفته شده از:www.khabaronline.ir




تاریخ: دو شنبه 5 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mohammad

سلام به همه کسانی که به وبلاگ خودتون اومدید.

نامردا چرا نظر نمیدید به مطالب وبلاگ؟!!!

شوخی کردم.اگه دوس داشتین و عشقتون کشید یه نظری هم بدین واقعا خوشحال و دلگرم تر میشم.آخه 4 روز دیگه کنکورمه-با نظراتون دلگرمم کنید.اشاءالله بتونم تو این چند روز هم مطلب بذارم.

من و همه ی کنکوری ها رو دعا کنید.چقدر حرف زدم!!!!!!!!!!!!!!مرسی




تاریخ: یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mohammad

خانواده - 24 آنلاین نوشت:

نگهداری فرزندان از والدینشان در سنین میانسالی امری جدید نیست اما این بار مادر 104 ساله آمریکایی مراقبت از فرزند بیمارش را بر عهده گرفت.
‌ این مادر 104 ساله با وجود کهولت سن همچنان مراقبت از دختر 87 ساله‌اش را که به زوال عقلی و آلزایمر مبتلاست، برعهده دارد.این مادر و دختر در تمام مدت زندگی‌شان از هم دور نبوده‌اند حتی زمانی که «گارسیا» ازدواج کرد، در خانه‌ای نزدیک به ساختمان سکونت مادرش اقامت کرد. برادر 60 ساله «گارسیا» گفت: خواهر و مادرم تقریبا تمام زندگی‌شان را با هم بودند و اکنون نیز همه کارهایشان را با هم انجام می‌دهند.


این مادر 104 ساله برای فعال نگهداشتن ذهن دخترش مجبور است به طور مداوم با او صحبت کند و در مورد مسائل مختلف از او سوال بپرسد زیرا این بهترین شیوه برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری است. «روساریو» با وجود سن بالایش ظاهری جوان و سرحال دارد و برای دیدن و شنیدن نیازی به سمعک و عینک ندارد.

برگرفته شده از:www.khabaronline.com




تاریخ: یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mohammad

اینترنت - ایسنا نوشت:

قیمت اینترنت که توسط شرکت ارتباطات زیرساخت در قالب خط STM1 ‌ به شرکت‌های مخابرات استانی و شرکت‌های دارای مجوز PAP یا همان شرکتهای ندا تحویل می‌شود، صرفاً جهت استفاده برای ارائه خدمات ADSL یا اینترنت پرسرعت به میزان 20 درصد کاهش می‌یابد و بدین معنی است که قیمت فروش اینترنت با ظرفیت یک STM1 که در حال حاضر 486 میلیون ریال است به 375100000 ریال کاهش پیدا کرد.

بر همین اساس تعرفه واگذاری اینترنت پرسرعت با استفاده از ADSL براساس پهنای باند و ضریب اشتراک حداکثر 10 تعیین شده است.‌

برای پهنای باند 64 کیلوبیت بر ثانیه 59200 ریال، 128 کیلوبیت بر ثانیه ‌99200 ریال، 256 کیلوبیت بر ثانیه 12560 ریال،‌ 512 کیلوبیت بر ثانیه، 204800 ریال و برای پهنای باند 1024 کیلوبیت بر ثانیه 383200 ریال و پهنای باند 2048 کیلوبیت بر ثانیه 745600 ریال در نظر گرفته شده است.

شرکت مخابرات استان تهران در این باره شرایط و ضوابطی را اعلام کرده است؛ هزینه مودم و راه‌اندازی آن برعهده مشترک خواهد بود و بابت راه‌اندازی سرویس نیز نباید هزینه‌ای از مشترکین دریافت شود.

شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات موظف هستند نسبت به نصب و راه‌اندازی تجهیزات در محل مشترک اقدام و پس از تحویل پهنای باند نسبت به تنظیم صورتجلسه اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات همچنین موظف هستند نرم‌افزار لازم برای اندازه‌گیری لحظه‌ای پهنای باند را روی پایانه کاربر نصب و راهنمایی لازم را انجام دهند.

ضمناً‌ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات توصیه کرده بود که به منظور گسترش ارائه این خدمات در سطح کشور شرکت مخابرات ایران با مشارکت شرکت‌های PAP و رعایت منافع طرفین، این خدمات را ارائه کند. به گزارش ایسنا درصورت نداشتن مشارکت،‌ شرکت‌های PAP می‌توانستند سرویس‌ مربوطه را حداکثر تا سقف 20 درصد بالاتر از این تعرفه‌های مصوب ارائه کنند. همچنین شرکت‌های PAP باید کلیه قراردادهای خود را حداکثر ظرف مدت یک ماه از تاریخ مصوبه براساس تعرفه‌های مصوب فوق اصلاح میکردند.

کلیه مشتریان درصورت داشتن هرگونه شکایت درخصوص تعرفه‌های خارج چارچوب مصوب و یا عدم رعایت کیفیت خدمات مراتب را به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مناطق هفت‌گانه گزارش کنند.

برگرفته شده از:www.khabaronline.com




تاریخ: یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mohammad

طبیعت - مارینا اسکار در حال گشت و گذار در پارک ایالتی رودخانه میاکا در فلوریدا بود که متوجه این تمساح شد که در حال بلیعدن یک نیزه‌ماهی فلوریدایی است. بدن بلند، فَکِ کشیده و پوزه دراز نیزه ماهی دلیل این نامگذاری است.

برگرفته شده از:www.khabaronline.com




تاریخ: یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mohammad

ارتباطات - دنیای اقتصاد نوشت:

در حالی که کاربران ایرانی بعد از دو سال و چند ماه از آغاز به کار شبکه نسل سوم تلفن همراه در کشور هنوز نتوانستند از خدمات این نسل استفاده‌ کنند، اما در کشور مجاور و همسایه کاربران جلال آباد افغانستان هم اکنون می‌توانند از سرویس HSPA شرکت مخابراتی اتصالات استفاده کنند.

جلال‌آباد بزرگ‌ترین شهر افغانستان است که مهم‌ترین مرکز فعالیت‌های تجاری و اجتماعی این کشور به شمار می‌رود و مهد آموزش افغانستان است. با ارائه سرویس HSPA در افغانستان شبکه نسل 3.75در این منطقه راه‌اندازی می‌شود.
به‌این ترتیب کاربران به سرویس‌ اینترنت پرسرعت دسترسی خواهند داشت و از سرویس‌های ارتباطی بصری و صوتی پرسرعت و انتقال اطلاعات و پهنای باند پیشرفته از طریق این سرویس دسترسی می‌یابند. اتصالات افغانستان چهارمین اپراتور تلفن همراه است که در سال 2006 توسط شرکت امارات متحده‌ای در این کشور آغاز به فعالیت کرد. این اپراتور پوشش جی‌اس‌ام را در اکثر ولایت‌های افغانستان برای مشتریان خود دارد. پیش از این اتصالات برنده مزایده راه‌اندازی شبکه نسل سوم تلفن همراه در کشور شده بود، اما این اپراتور بعد از ورود به ‌ایران دریافت که اطلاعاتی که پیش از برگزاری مزایده از سوی مجریان برگزاری مزایده‌ این اپراتور از بازار ایران ارائه شده با واقعیت‌های موجود در بازار تفاوت‌های اساسی داشته که همین امر منجر به انصراف اتصالات از حضور در ایران شد.




تاریخ: یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mohammad
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 782
بازدید کل : 38735
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1