بهونه ای برای باهم بودن

مطلب بسیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار جالبیه.برای دیدن متن کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب...
ارسال توسط mohammad

از شما دعوت می‌کنیم چهل + یک مورد از کم‌هزینه‌ترین لذت‌های دنیا را که در عین حال نتایج ماندگاری بر حال و حس شما دارند، در ادامه بخوانید. این لذت‌ها چنان به روح ما نزدیک هستند که حتی فقط با خواندن هر کدام از آنها، احساس می‌کنید حالتان چقدر بهتر شده است؛ اجرا کردن آنها که دیگر کولاک می‌کند!1



ادامه مطلب...
ارسال توسط mohammad

حوادث - رانش فاجعه آمیز زمین در ایالت بریتیش کلمبیا کانادا خسارات زیادی برجای گذاشت.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mohammad

حوادث - چهار سرنشین یک کامیون در چین به شکل معجزه آسایی پس از سانحه رانندگی نجات یافتند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 27 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mohammad

تلویزیون - مجموعه‌های «رازپنهان»، «چمدان»،«خداحافظ بچه» و «شاید برای شما اتفاق بیفتد» برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط mohammad

طنز - علیرضا نعمت الهی با ارسال مطلب طنزی به بازتاب نوشته است:

 

بانک مرکزی اعلام کرد به منظور کنترل بازار، طرح پیش فروش 4 و 6 ماهه مرغ از فردا در تمامی شعب بانک ملی در سراسر کشور آغاز می شود.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط mohammad

حوادث - مرد جوان از زیر کامیون واژگون شده در سعادت آباد به طرز معجزه آسایی بیرون کشیده شد.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 25 تير 1391برچسب:واژگونی کامیون روی مرد رهگذر,
ارسال توسط mohammad

اجتماعی- طرح تشدید برخورد با بدحجابی و مانکن‌ها در اماکن فرهنگی عصر جمعه در حاشیه برگزاری یک کنسرت دیگر در برج میلاد ادامه یافت.

 

 

 

 
 
 


ادامه مطلب...
ارسال توسط mohammad

موبایل(نرم افزار)- اگر از علاقه‌مندان به Galaxy S3، یک گوشی با امکانات جدید اندروید بستنی حصیری به همراه امکانات اختصاصی سامسونگ هستید و به‌تازگی این تلفن همراه هوشمند را خریده‌اید، این راهنمای کوتاه به شما می‌گوید از کجا باید شروع کنید.

این 5 نکته گوشی هوشمند شما را هوشمندتر می‌کند!


1- امکانات بی‌استفاده را پنهان کنید
همانطور که وقتی یک لپ‌تاپ جدید می‌خرید، نرم‌افزارهای اضافی و ناخواسته‌ای به همراه دارد، S3 هم نرم‌افزارهای از پیش نصب شده و بی‌استفاده‌ای دارد. به این دلیل که این نرم‌افزارها توسط خود شرکت نصب شده‌اند، امکان حذف‌شان وجود ندارد، ولی می‌توانید آن ها را از دید خارج نگه‌دارید.
برای این کار نرم‌افزار مورد نظرتان را پیدا کنید، انتخابش کنید، نگه‌ش دارید و به App Info بروید. از آنجا Disable را انتخاب کنید تا از لیست نرم‌افزارهایتان ناپدید شود. این کار را برای هر نرم‌افزاری که مد نظرتان است انجام دهید.
اگر پشیمان شدید و خواستید نرم‌افزارتان به لیست برگردد، به Settings و Application Manager بروید. نرم افزار مورد نظرتان را انتخاب کنید و Enable را بزنید تا مجددا فعال شود.


2- تغییر و سفارشی‌سازی صفحه قفل شدن گوشی
آیا می‌خواهید به نرم‌افزارهای دلخواه‌تان دسترسی فوق سریع داشته باشید؟ در S3 شما می‌توانید صفحه‌ای که هنگام قفل شدن گوشی نمایش داده می‌شود را تغییر بدهید. این امکان وجود دارد که Widget یا نرم‌افزارهایی را به این صفحه اضافه کنید و به سرعت به آن‌ها دسترسی داشته باشید.
اما در ابتدا باید بدانید که برای این کار، باید قفل صفحه را غیرفعال کنید (PIN، شناسایی چهره و ...) این یک معامله‌است، می‌خواهید سرعت بیشتری داشته باشید یا امنیت بالاتر؟ این کاملا به خودتان بستگی دارد. اگر سرعت را انتخاب می‌کنید ادامه شماره 2 را بخوانید.
برای این کار به Settings بعد Security و بعد Lock Screen Options بروید. در اینجا مواردی که می‌خواهید در صفحه قفل نمایش داده شوند را انتخاب کنید.


3- نکات ابتدایی کار با S Voice را بیاموزید
گوشی S3 امکان جدید S Voice را به‌صورت پیش‌فرض در خود دارد. این یک سیستم شناسایی صدای هوشمند است که می‌خواهد دستیار دیجیتالی شما باشد. با استفاده از دستورات صوتی شما می‌توانید برای مثال جهت حرکت برای استفاده از GPS را به گوشی بدهید، وضعیت آب و هوا را چک کنید، ایمیل بنویسید و ...
بعد از تست‌های انجام شده، معلوم شد که S Voice به قدرت Siri اپل نیست، اما باز هم در نوع خودش خوب و مفید است. دانستن دستورات، کلید استفاده راحت از S Voice است. برای اینکه با این دستورات آشنا شوید دکمه‌ی Home را دو بار بزنید تا S Voice اجرا شود و بگویید: «What can I say?». یک لیست از دستوراتی که می‌توانید ازشان استفاده کنید در مقابل‌تان گشوده می‌شود.
اگر وقتی در S Voice هستید، دکمه Menu را بزنید، می‌توانید به بخش تنظیمات بروید و این نرم‌افزار را طبق نیاز خودتان شخصی کنید. برای مثال اگر آدرس خانه‌تان را در تنظیمات وارد کنید، می‌توانید با گفتن «How do I get home?» مسیر رسیدن به خانه را دریافت می‌کنید.


تنظیم مهم دیگر هم Wake up command است که با فعال کردنش S Voice همواره منتظر دستورات شما می‌ماند. اما این کار تاثیر منفی روی باتری گوشی می‌گذارد و باعث سریعتر خالی شدنش می شود.


4- تنظیم محدودیت‌های استفاده
اگر از سرویس‌های محدودیت‌دار حجمی اینترنت که اپراتورهای همراه اول و ایرانسل ارائه می‌کنند، استفاده می‌کنید، نگاهی به مقدار استفاده‌یتان داشته باشید تا اینترنت‌تان تمام نشود. این امکان بدون نیاز به نصب نرم‌افزار اضافه‌ای در S3 وجود دارد. بهSettings و بعد Data usage بروید. ابتدا تیک کنار گزینه‌ی Set mobile data limit را بزنید و بعد در نمودار پایین، خط قرمز رنگ را به‌منظور سقف استفاده تنظیم کنید. خط نارنجی رنگ برای زمانی است که گوشی به شما هشدار می‌دهد که به سقف استفاده نزدیک شده‌اید.

 


5- لرزش (Vibration) دلخواه ایجاد کنید
روزهایی که می‌توانستید آهنگ‌های MIDI برای گوشی‌تان بسازید را به‌خاطر دارید؟ اکنون می توانید با همان خاطره، برای گوشی‌تان لرزش‌های مختلف درست کنید. به Settings و Sounds بروید و Device vibration را انتخاب کنید. در پایین دکمه Create را بزنید و با ضربه زدن به صفحه، نوع لرزش خودتان را ایجاد کنید. یک ضربه کوچک، یک لرزش کوچک است و نگه‌داشتن انگشت روی صفحه هم لرزش مداوم. فراموش نکنید که لرزش خودتان را ذخیره کنید!
در انتها هم یک نکته‌ی اشانتیون: برای نشان دادن درصد شارژ باتری در نوار بالا، به Settings و Display بروید و تیک Display battery percentage را بزنید!

cnet/ سینا سعیدی

برگرفته شده از:www.khabaronline.ir




تاریخ: جمعه 23 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mohammad

منبع:آپام

برگرفته شده از:www.berooztarinha.com




ارسال توسط mohammad
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1